Raadslid

'Bewondering voor de leden van de cliëntenraad’ - Marije Wolsink, directeur UWV Klant en Service

21 december 2017
  • Klant & Service
'Bewondering voor de leden van de cliëntenraad’ - Marije Wolsink, directeur UWV Klant en Service

Marije Wolsink is sinds kort directeur Klant en Service bij UWV. Hoe beleefde ze haar eerste maanden?' Hiervoor werkte ik in de financiële dienstverlening. Daar had je niet zoiets als cliëntenparticipatie.’ 

'Ik was blij verrast over de cliëntenraden. Een groep zeer betrokken cliënten die gevraagd en ongevraagd advies geven. Iedere zes weken heb ik overleg met de cliëntenraad. We kijken naar zaken die minder goed gaan, maar we kijken ook steeds meer vooruit, om samen de dienstverlening te verbeteren.'

'Ik heb veel bewondering voor de leden van de cliëntenraad, die veel tijd en energie steken in wat tenslotte vrijwilligerswerk is. Ik zie ernaar uit om de komende periode samen met de cliëntenraad de dienstverlening iedere dag een stukje beter te maken.’