Raadslid

Klantgerichtheidsprijs naar CR Overijssel / Gelderland-Noord

14 september 2011

Geen thema

Klantgerichtheidsprijs naar CR Overijssel / Gelderland-Noord
Een bezoekersparkeerplaats voor mindervaliden vlakbij de ingang van het kantoorpand. Het klinkt heel logisch, maar is nog niet in alle gevallen geregeld. Op initiatief van de Cliëntenraad van OGN zijn in Hengelo nu 2 parkeerplaatsen bij de ingang voor onze mindervalide bezoekers gereserveerd. Er is zelfs bij de slagboom een bord geplaatst, zodat iedereen op de hoogte is van deze parkeerplaatsen. De cliëntenraad kreeg hiervoor de klantgerichtheidsprijs.
Dinsdag 6 september werd de Cliëntenraad overvallen met een bezoek van Chuchi Galindo del Campo. Hij overhandigde hen een taart om ze te bedanken voor het klantgerichte meedenken. Gelijkertijd wordt duidelijk, dat de signalen serieus genomen worden en niet voor niets zijn.

Enkele reacties van de leden van de Cliëntenraad:

- Een symphatieke attentie en passend initiatief!

- Op deze wijze is er een directie relatie tussen advies en waardering

- Behalve heel lekker vond ik ook dat het goed is om te laten merken dat het wordt gewaardeerd dat mensen zich inzetten voor anderen.

- Een prima gebaar .

- Fantastisch!!!!

- Loon naar werken.

- De taart was prima, bedankt.

- Fijn voor de klant dat UWV adviezen ter harte neemt/realiseert en een hartverwarmende en motiverende geste richting de raad, waaraan op zeer persoonlijke wijze aandacht is besteed door Chuchi. Hulde!

- FANTASTISCH, leuk gebaar, versterkt de motivatie