Heeft het Werkplein een koffieautomaat, toiletten en zijn die schoon? Is de ontvangst goed en informeren de werkcoaches u goed? Het zijn enkele van de vele vragen in een enquête die de commissie Werkbedrijf van de cliëntenraad Gelderland Midden & Zuid op (...)
Klanten van UWV kunnen dit weekend mogelijk niet inloggen met DigiD op Werk.nl en UWV.nl doordat DigiD sinds dinsdagavond 23 april beperkt bereikbaar is door een zogenoemde DDoS-aanval. UWV gaat coulant om met klanten die hiervan hinder ondervinden. Verder (...)
Cliëntenraadsleden bezoeken graag Werkpleinen en werkcoaches om meer te weten te komen van het werk van UWV-medewerkers. Omgekeerd gebeurt dat nauwelijks. En dat moet volgens Sandra van der Vooren en Diana van der Tuin, beide medewerksters Uitkeren, maar (...)
In het consumentenprogramma Kassa van de VARA komt aanstaande zaterdag Werk.nl aan de orde. Aanleiding is de voorlopige uitkomst van een tussenrapportage van het onderzoek dat FNV momenteel uitvoert naar Werk.nl.
Afgelopen vrijdag 5 april hebben we bij de voorbereidingen van de overlegvergadering van de Centrale Cliëntenraad met José Lazeroms de ontwikkelingen rond E-dienstverlening op een rij gezet. Daarbij kwam ook de vraag aan de orde hoe we de raden hierin (...)