Wat doen jullie hier precies en hoe gaan jullie met cliënten om die hun verplichtingen niet nakomen? Dat en vele andere vragen kwamen aan de orde tijdens het werkbezoek dat Cliëntenraad Noord onlangs bracht aan het Werkplein Leeuwarden. Raadslid en commissielid (...)

Tjeu Verberk is sinds september 2012 onafhankelijk lid van de Cliëntenraad Limburg. ‘Komend jaar is het oppassen met alle bezuinigingen die op ons af komen. Juist daarom is het belangrijk onze stem te laten horen’, zegt hij over zijn motivatie dit werk te (...)
Bureau 2Tact verzorgt al tien jaar trainingen voor cliëntenraadsleden. Hiermee krijgen ze gereedschap in handen om hun functie goed te vervullen. Dat komt hun eigen effectiviteit en dat van de hele cliëntenraad ten goede, zegt trainer Yvonne van Houdt
De tarieven voor een deskundigenoordeel gaan op 1 januari 2013 omhoog. Werknemers betalen voortaan € 100 en werkgevers € 400.
Op de bijeenkomsten die wij in het kader van de e-dienstverlening in mei/juni hebben gehouden, zijn nogal wat vragen en opmerkingen gekomen vanuit de zaal. We hebben u toen toegezegd dat we deze vragen en opmerkingen zouden meenemen en hierop terug zouden (...)