Bij elke cliëntenraad zit een adviseur van UWV. Wat is de rol van de adviseurs en waarom zijn zij aanwezig? Peter Raijmann beantwoorde hierover een aantal vragen.

30 november vond de twintigste kennisdag bij het klantcontactcentrum plaats. Tijdens deze jubileumeditie gebeurde iets bijzonders: er was een telefoonstoring bij het UWV. Desondanks vond Jan Taco Bosma het een leerzame dag.
Het is altijd goed om, zo vlak voor de kerstdagen en de jaarwisseling, terug te kijken op het afgelopen jaar en vooruit te kijken naar het nieuwe jaar. Wat heeft het oude jaar ons gebracht en wat heeft 2019 voor ons in petto?
Het UWV organiseerde op 20 september een ‘Wat-beleeft-de-klant-dag’ voor haar medewerkers. Ton Heinen was bij deze bijeenkomst aanwezig vanuit cliëntenraad Groot-Amsterdam en vertelt waar die dag over ging.
Op 8 november 2018 vond de Meet en Match Wajong markt plaats in Tilburg. Deze bijeenkomst was georganiseerd door het UWV en het Werkgevers Service Punt van de gemeente Tilburg.