Soms krijgen wij bij de signalen en suggesties die ons bereiken, ook opmerkingen over de kosten van ons 0900-nummer. Ook binnen de cliëntenraden van UWV komt dit onderwerp regelmatig aan de orde. Daarom lijkt het mij goed om ook in mijn blog een keer aandacht (...)
Het jaarverslag van de CC over 2013 is uit en staat online.
Als gevolg van de economische crisis krijgen steeds meer mensen te maken met werkloosheid. Dat betekent fors meer werk voor UWV. Dit meldde UWV op maandag 14 april tijdens de persconferentie waarbij het UWV Jaarverslag 2013 openbaar is gemaakt. Onderstaand (...)
Vorig jaar is een landelijke werkgroep Communicatie gestart om de onderlinge communicatie en de samenwerking tussen de districtsraden onderling, de Centrale Cliëntenraad en UWV te verbeteren. Hub. Hendriks zit namens de districtsraad Midden & Oost Brabant (...)
Mensen die naast hun werk of WW ook nog een WIA- of Wajong-uitkering krijgen, moeten zelf kiezen of ze hun loonheffingskorting laten toepassen op hun loon of uitkering. Klanten zijn hiervoor zelf verantwoordelijk en UWV voert uit wat zij aan UWV opgeven. (...)